zaterdag 15 mei 2010

De selectie van SV Marum C1


Deze mannen moeten het doen in Denemarken!
Ze stellen zich in kleine vraaggesprekjes even voor.

We beginnen uiteraard met de sluitpost.

KEEPER:

Van der Meulen:
Onze keeper, Pim, een levensgenieter die vooral het plezier in het voetbal het belangrijkste vindt. En zo hoort het ook! Als Pim éénmaal de smaak te pakken heeft lijkt hij wel onpasseerbaar. Het internationale toernooi in België van vorig jaar, was hij één van de sterkhouders van het D1-elftal destijds.

“De C1 dit jaar, mooie leeftijd, beetje kloten”

Geboortejaar: 1996
Positie: Keeper
Rugnummer: 1
Favoriete been: Rechts
Voetbalschoenen: Adidas Predator
Bijnaam: Thomas Berge
Look a like: Jan van Beveren
Specialiteit: Keepen (Afstandschoten, Hoge ballen)
Bij SV Marum sinds: F6, toen ik rond de 5/6 jaar was.
Hoogtepunt bij SV Marum:
België, het internationaal toernooi van vorig jaar. We verloren de finale, dat was jammer maar we speelden goed voetbal, het kon er wel mee door.
Dieptepunt bij SV Marum:
Dat was eigenlijks ook België. Dat we de finale verloren. We kwamen met 1-0 voor maar verloren toch nog met 2-1.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld:
Dit jaar, je kent gewoon alle jongens al. mooie leeftijd, beetje kloten.
Toekomst bij SV Marum: Zolang ik blijven spelen, blijf ik bij Marum.
Zaterdag of zondag:
Het maakt me niet heel veel uit of ik op Zondag of Zaterdag speel. Vind het altijd lekker om op Zondag voetbal te kijken. Dus mijn voorkeur gaat uit naar Zondag.
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Brian Vandenbussche: hij is wel een goede keeper, goede reacties en voetbalt goed mee.
Edwin Van der Sar: Hij is overal wel goed in, Penalties en blijft altijd rustig.
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
SC Heerenveen: ben al vijf jaar lid van de supportersvereninging.
Manchester United: zal er een keer heen willen te kijken als dat kan later.
Favoriete trainer:
Dat volg ik allemaal niet, heb niet een bepaalde trainer waarvan ik zeg die mag mijn club wel gaan trainen.
Favoriete eten/drinken: Pizza Hawaii en een glas cola.
Favoriete kledingmerk: Fleurige kleding en maakt me niet uit van wat voor merk.
Favoriete muzieksmaak: Dat is wel heel breed. Slam FM-muziek.
Favoriete film/televisie: Actiefilms en GTST
Profvoetballer of..?:
Keepen is wel een hobby van me maar ik zie mezelf geen profkeeper worden. Vroeger wilde ik altijd bij de politie of iets in de watersport. Ik zeil namelijk ook al zes jaar.
Doelstelling Vesterhavs cup: Als we goed ons best doen, het gezellig is en zo hoog mogelijk eindigen.

VERDEDIGERS:



Wernet:
Youri Wernet heeft zich dit seizoen stormachtige ontwikkeld. Hij is een van een brave lieve jongen veranderd in een aanvallende back met veel drang naar voren. Het is de Van der Wiel van Marum. Het zou een flinke aderlating zijn wanneer hij onze mooie club gaat verlaten. Maar als hij zich zo door blijft ontwikkelen is hij voor geen enkele amateurclub meer te behouden.

“Als ik naar Groningen verhuis ga ik voetballen bij GVAV”

Geboortejaar: 1996
Positie: Back
Rugnummer: 2
Favoriete been: Rechts
Voetbalschoenen: Adidas T-Unit (zwart)
Bijnaam: -
Look a like: Gregory van der Wiel (Ajax)
Specialiteit: Demarage, Snelheid en techniek
Bij SV Marum sinds: Sinds F6
Hoogtepunt bij SV Marum: De Beukencup, was leuk en gezellig.
Dieptepunt bij SV Marum: De slechte wedstrijden met D1 vorig jaar.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld:
Dit jaar in C1, leuke teamgenoten en een hoog niveau.
Toekomst bij SV Marum:
Is nog onzeker. Als ik ga verhuizen naar Groningen ga ik voetballen bij GVAV.
Zaterdag of zondag: Zaterdag, omdat ik dat gewend ben.
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
In de Eredivisie heb ik niet echt een favoriete speler, vind de meeste allemaal wel goed.
Kaka en Messi: Ik hou van technische en snelle spelers
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
FC Groningen: Alles aan die club is mooi, ben al vanaf jongs af aan fan van de club.
Liverpool: Om de spelers en sfeer in het stadion.
Favoriete trainer: Heb ik niet.
Favoriete eten/drinken: Pizza & Cola
Favoriete kledingmerk: Adidas schoenen en verder kleding die ik mooi vind.
Favoriete muzieksmaak: Ik weet niet hoe de meeste liedjes heten.
Favoriete film/televisie: Horrorfilms
Profvoetballer of..?: Tuurlijk, als dat niet lukt, weet ik nog niet wat ik wil worden.
Doelstelling Vesterhavs cup: De poulefase doorkomen.



Caneiro:
Het slot op de deur, Ramon Martins Cainero, een jongen met Braziliaanse roots. En dat Brazilianen goed kunnen voetballen weten we. En dat zien we ook wekelijks van deze jongen terug. Hij kon zowel in de verdediging spelen als op het middenveld. Kan een wedstrijd openbreken en is vooral een echte leider.

“Bij Voetbal International snap ik de humor nooit”

Geboortejaar: 1995
Positie: Laatste man
Rugnummer: 3
Favoriete been: Links
Voetbalschoenen: Nike Total90
Bijnaam: Mon/grote Pato Martins Carneiro jr.
Look a like: Carlos Caetano Bledorn Verri ‘Dunga’
Specialiteit: De sliding, 1-op-1 duels, Rugdekking verlenen
Bij SV Marum sinds: 2000/2001
Hoogtepunt bij SV Marum:
E1, we werden kampioen met 197 doelpunten voor en 3 tegen en daardoor bijna kampioen van het noorden. We verloren op doelsaldo dat kampioenschap, maar het was wel het hoogepunt voor mij.
Dieptepunt bij SV Marum:
Vorig jaar heb ik een paar weken slecht gespeeld en alles ging toen mis. Mijn passes kwamen niet aan en ik kan me nog de wedstrijd tegen ONR herinneren, dat alles niet liep en op de trainingen werd ik erg zenuwachtig.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld:
E1, alles liep lekker, we hadden een heel goed doelsaldo en teamgenoten als Erwin Niezemuller gingen daarna naar clubs als FC Groningen.
Toekomst bij SV Marum: Er zit hier wel over na te denken en ik denk dat ik wel bij SV Marum blijf.
Zaterdag of zondag: Ik kies voor zaterdag en dan proberen om hogerop te komen met het team.
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Robin van Persie: Omdat hij een linkspoot is en een goede voetballer.
Cesc Fabregas: Het is mijn favoriete speler, hij speelt erg controlerend en voetbalt bij mijn favoriete club Arsenal FC.
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
Ik heb alleen een favoriete buitenlandse club en dat is Arsenal. Ze hebben een goede jeugd en denken goed aan de toekomst.
Favoriete trainer: Arsene Wenger: Trainer van Arsenal en hij geeft ook jeugdspelers de kans.
Favoriete eten/drinken: Pizza & sinas
Favoriete kledingmerk: Jack & Jones
Favoriete muzieksmaak: R&B
Favoriete film/televisie: Meet the Spartants en Voetbal International, al snap ik de humor nooit.
Profvoetballer of..?: Tuurlijk! Als het niet lukt iets in de sport en management.
Doelstelling Vesterhavs cup:
Kampioen, Ik weet niks van onze concurrentie, maar we gaan gewoon zo ver mogelijk proberen te komen.



Wagenaar:
Er zijn weinig voorstoppers die zowel in verdedigend als aanvallend opzicht imponeren. Marum C1 heeft er één in huis, Jurn Wagenaar. De aanvoerder van D1 in het seizoen 2008/2009 werkte zich moeiteloos tot een vaste waarde in de defensie van C1. Vooral op technisch gebied is hij erg sterk. En mocht er een speler doorbreken, dan heeft hij met zijn sliding een genadeloos wapen.

“De speelstijl van mij is te vergelijken met die van Chiellini”

Geboortejaar: 1996
Positie: Voorstopper
Rugnummer: 4
Favoriete been: Rechts
Voetbalschoenen: Adidas predator & Nike vapor
Bijnaam: Jurnos
Look a like: Philippe Mexes (AS Roma)
Specialiteit: Techniek, Sliding
Bij SV Marum sinds: F6. Ik weet niet meer welk jaar dat was
Hoogtepunt bij SV Marum:
De Beukencup in België. We kwamen tot de finale maar die verloren we wel. Het was een mooi evenement. Na de finale was er veel telleurstelling maar ik kon er wel mee leven.
Dieptepunt bij SV Marum: Mijn gebroken arm dit seizoen in de wedstrijd tegen Veendam.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld:
E1, We hadden 197 doelpunten voor en een paar tegen en haalden de bekerfinale, dat was wel mooi.
Toekomst bij SV Marum:
Ik blijf gewoon bij marum en hoop dat ik dan in het 1e kom.
Zaterdag of zondag:
Ik weet het nog niet en het maakt me eigenlijk niet uit. Ik kijk wel wat het mooiste team is.
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Pilip Djuricic: groot talen met een goede techniek en nog heel jong.
Gourcuff en Chiellini: Gourcuff is heel technisch en Chiellini is een verdediger net als ik zelf ook ben.
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
SC Heerenveen:Een mooie sfeer en een mooi team.
Barcelona: Ik ben er zelf een keer geweest en daar heb je ook een goede sfeer.
Favoriete trainer: Guus Hiddink: Omdat hij het met elk team redt.
Favoriete eten/drinken: Patat en Fanta
Favoriete kledingmerk: Nike, Adidas, G-star, Jack & Jones, Tommy Hilfiger
Favoriete muzieksmaak: R&B
Favoriete film/televisie: American Pie, Try before your die
Profvoetballer of..?:
Als ik profvoetballer kan worden zou ik dat zeker doen, maar als me dat niet lukt wil ik iets in de sport gaan doen.
Doelstelling Vesterhavs cup:
1e natuurlijk, en ik ben ontevreden wanneer we de poulefase niet doorkomen.



Veenstra:
Binnen het team heb je een speler nodig die moeiteloos elke sterspeler van de tegenstander de wedstrijd zuur maakt. Derk Veenstra kan je de taak geven iemand helemaal uit de wedstrijd te spelen. Wanneer dit niet nodig is heb je aan hem een hele goede. Een lekkere trap en soms weet hij je ook te verbazing met een Beckham-trap vanaf de middenlijn en een Granqvist-solo door de defensie. Derk onderschat zichzelf.

“Profvoetballer word ik toch niet omdat ik vind dat ik een te laag niveau heb”

Geboortejaar: 1995
Positie: Linksback
Rugnummer: 5
Favoriete been: Links
Voetbalschoenen: Adidas Predator (Goud/Zwart)
Bijnaam: Derkie
Look a like: Granqvist
Specialiteit: Belangrijkste speler van de tegenstander uitschakelen, Sterk en een goede trap.
Bij SV Marum sinds: E5, toen was ik een jaar of negen.
Hoogtepunt bij SV Marum:
België, het internationaal toernooi. Was hartstikke leuk en we hebben goed gevoetbald. Heb alleen geen idee meer hoeveelste we toen zijn geworden.
Dieptepunt bij SV Marum: De slechte wedstrijden, verder heb ik niet echt een dieptepunt.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld:
C1 natuurlijk, dit seizoen. Leuk team en er wordt goed gevoetbald meestal.
Toekomst bij SV Marum:
Ik denk dat ik na de jeugd gewoon naar de zaterdag ga. Proberen met het eerste elftal hogerop te komen.
Zaterdag of zondag: Zaterdag is de voorkeur omdat daar de meesten heengaan.
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Derk Boerrigter: Gewoon goede voetballer.
Dirk Kuijt: Voetbalt altijd goed.
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
FC Groningen: Is een goede club waar ik al vijf jaar fan van ben.
Arsenal: Altijd goed voetbal. Zou wel eens naar het stadion willen.
Favoriete trainer: Gertjan Verbeek: Hij presteert goed, wat hij altijd wel doet.
Favoriete eten/drinken: Patat & Cola
Favoriete kledingmerk: Als het maar mooi is.
Favoriete muzieksmaak: Vind alles wel mooi wat een beetje in is.
Favoriete film/televisie: Ik kijk niet veel televisie.
Profvoetballer of..?:
Profvoetballer word ik toch niet omdat ik vind dat ik een te laag niveau heb. Maar ik wil later wel iets in de sport doen.
Doelstelling Vesterhavs cup:
De plaats waar we eindigen vind ik niet zo belangrijk. Als we maar goed voetballen en het gezellig is ben ik tevreden. En we hebben leuke trainers.

MIDDENVELDERS:



J. Swieringa:
De speelstijl van Jordy is te vergelijken met die van Fabregas. Klein, lichtvoetig en veel op suplesse. De aanvoerder van dit C1 elftal is een hele belangrijke factor. Hij valt niet vaak op, maar je mist hem enorm wanneer hij niet meedoet. Zijn werklust is hartverwarmend. Het maakt niet uit of er een beer van 2 meter tegenover hem staat. Jordy staat zijn mannetje. We gaan van hem horen.

“Mario Been: Een machtig mooie kerel”

Geboortejaar: 1995
Positie: Verdedigende middenvelder
Rugnummer: 8
Favoriete been: Links
Voetbalschoenen: Adidas F30i Tunit Blauw
Bijnaam: Jord
Look a like: Cesc Fabregas (Arsenal FC)
Specialiteit: Opendraaien, techniek, coördinatie
Bij SV Marum sinds: 2001
Hoogtepunt bij SV Marum:
Bekerfinale E1, na alle voorrondes voor het eerst een bekerfinale en ik denk dat ik dat niet nog een keer mee zal maken.
Dieptepunt bij SV Marum: Die heb ik niet echt.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld: E1, we hadden een heel mooi team die 2 jaar.
Toekomst bij SV Marum: De jeugd bij Marum, en dan kijk ik pas verder.
Zaterdag of zondag:
Ligt er later aan op welke dag ik werk. Het zou dus zomaar zondag kunnen worden of andersom.
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Dirk Kuijt: Zijn vechtlust vind ik geweldig om te zien.
Cesc Fabregas: Vind ik gewoon een hele goede speler.
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
SC Heerenveen: Vanaf het begin was ik fan van Feyenoord en daarna werd ik fan van Heerenveen. Liverpool: Het heeft een mooi tenue en de sfeer in het stadion is vet mooi.
Favoriete trainer: Mario Been: Een machtig mooie kerel.
Favoriete eten/drinken: Gebakken aardappels met biefstuk en een glas cola
Favoriete kledingmerk: Ralph Lauren, G-Star, Nike, Adidas
Favoriete muzieksmaak: R&B
Favoriete film/televisie: The Rock, The Green Mile
Profvoetballer of..?: Tuurlijk, nee ik weet het nog niet.
Doelstelling Vesterhavs cup:
Met zijn allen ervoor gaan en hopen dat we dan een goed resultaat boeken. Het niveau is hoger dan het vorige internationaal toernooi ‘de beukencup’ dus het word lastig.



Elshof:
Edwin Elshof, Je moet niet kijken hoe die het doet, hij doet het. Krachtig en altijd voorop in de strijd. Elke bal wil die hebben en het liefst ook niet afgeven. De jojo kan overal spelen. Voorin, op het middenveld, achterin en zelfs als keeper is hij te gebruiken. Een allrounder, niet nadenken maar doen. Je zou het bijna een echte FC Groningen-speler noemen. Maar dat zal Edwin niet erg waarderen.

“Ik ben de jojo van SV Marum C1”

Geboortejaar:
1996
Positie:
Ik ben de jojo van SV Marum C1, voorstopper ,mid-mid, spits, rechtsmid, linksmid, rechtsvoor, linksvoor, Ik heb bijna alle posities al gehad.
Rugnummer: 7
Favoriete been: Rechts
Voetbalschoenen: Nike Laser (Rood)
Bijnaam: Edje
Look a like: Theo Janssen (FC Twente)
Specialiteit: Goede trap, koppen, scoren
Bij SV Marum sinds: F-jes
Hoogtepunt bij SV Marum: Dat moet nog komen in Denemarken, haha...
Dieptepunt bij SV Marum:
Het missen van een penalty op het Goredijk-toernooi, anders mochten we een grote beker houden.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld:
D1, we zijn 2e geworden dat jaar en mochten promoveren want Gomos C1 had dispensatie
Toekomst bij SV Marum:
Proberen het 1ste bereiken en dan zien we wel verder, misschien Topklasse...?
Zaterdag of zondag: Daar moet ik nog over nadenken.
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Lionel Messi: Hij heeft alles, heb je hem tegen Arsenal gezien Ramon?
Mikael Aerts: Aerts, dat die man nog in de goal durft te staan.
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
Barcelona: Ze spelen iedereen van de mat, zelfs het miljoenelftal van Di Stefano met die arrogante Cristiano Ronaldo.
SC Heerenveen: In voor en tegenspoed!
Favoriete trainer: Leon Balkema: Altijd enthiousiast, soms wat té enthousiast.
Favoriete eten/drinken: Spaghetti, lekker Italiaans.
Favoriete kledingmerk: Jack & Jones, kleding van topkwaliteit.
Favoriete muzieksmaak: Dirtyhouse, klinkt lekker in je oren.
Favoriete film/televisie:
Films met mooie vrouwen erin, kan ik daar samen met Efe naar kijken, haha!
Profvoetballer of..?: Zakenman
Doelstelling Vesterhavs cup:
1ste worden, en in de finale de beslissende goal maken in de laatste minuut.



Boekema:
De familie Boekema ademt voetbal. Zo ook Jeroentje. De borst vooruit en maar blijven gaan. Jeroen kan op elke positie op het middenveld spelen. Knapt vaak het vuile werk van anderen op. Een zeer gewaardeerde speler. Het zit Jeroen wat tegen met zijn chronische blessure, maar zeurt niet en haalt elke wedstrijd minimaal een voldoende.

“Van Basten heeft het bij Ajax een beetje verpest”

Geboortejaar: 1996
Positie: Linksmid of linksback
Rugnummer: 6
Favoriete been: Links
Voetbalschoenen: Nike tiempo
Bijnaam: Jeroentje, Joene
Look a like: Jan Wouters
Specialiteit: Doorzettingsvermogen
Bij SV Marum sinds: Ik ben in de F4 begonnen
Hoogtepunt bij SV Marum: België, het internationaal toernooi en mijn doelpunt in de finale daarvan.
Dieptepunt bij SV Marum: Ik heb het misschien wel maar ik weet het niet.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld: E2, kampioen geworden en we hadden een goed team.
Toekomst bij SV Marum:
In het 1e van Marum ik zal alleen naar een andere club gaan als FC Groningen of SC Heerenveen, dus niet naar een andere amateurclub.
Zaterdag of zondag:
Zaterdag, is veel leuker om op te voetballen alleen zou ook wel op zondag kunnen voetballen.
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Emanuelson en Wesley Sneijder
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
Ajax: ze zijn de beste!
Liverpool en Arsenal: Ze spelen altijd mooi voetbal.
Favoriete trainer:
Martin Jol, toen van Basten het bij ajax een beetje heeft verpest, pakte Jol het goed op.
Favoriete eten/drinken: IJsthee, cola, patat en pizza
Favoriete kledingmerk: Heb ik niet echt.
Favoriete muzieksmaak: Popmuziek
Favoriete film/televisie: Ik kijk overal wel een beetje naar.
Profvoetballer of..?: Ja als het kan, en anders wat anders in de sport misschien.
Doelstelling Vesterhavs cup: Daar winnen en leuk en gezellig houden.



St. Juste:
De speler die dit seizoen het meest waardevol is voor het team. Assists, goals en individuele acties, een plaag voor de tegenstander. Hij lijkt wel het jongere broertje van Eljero Elia, ze hebben een identieke speelstijl. We hopen dat hij in Denemarken gaat pieken zodat we nog één keer van hem kunnen genieten in zijn laatste seizoen bij SV Marum. Een overstap naar GVAV maakt een einde aan zijn tijd bij de SV.

“Het is nooit te laat om alsnog ontdekt te worden als voetballer”

Geboortejaar: 1995
Positie: Midmid, spits, vleugelspeler
Rugnummer: 10
Favoriete been: Rechts
Voetbalschoenen: Nike Mecurial Talaria white/black/pink
Bijnaam: Ben
Look a like: Eljero Elia (HSV)
Specialiteit: Snelheid, Techniek, Corners
Bij SV Marum sinds: M’n 5e
Hoogtepunt bij SV Marum:
In de F1 de bekerfinale gehaald en 2e geworden. In de E1 kampioen met 197 doelpunten voor en 3 tegen en in de bekerfinale 2e op 1 doelpunt .
Dieptepunt bij SV Marum:
Gebroken teen dit jaar, mn eerste blessure ooit.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld: E1, alles ging goed, 7 spelers gingen naar een BVO.
Toekomst bij SV Marum:
Dit is het laatste seizoen voor mij bij SV Marum, leuke tijd gehad hier. Volgend jaar GVAV rapiditas.
Zaterdag of zondag: -
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Binnenland: Enoh, hij vecht voor elke millimeter.
Buitenland : Elia & Nani echte technische vleugelspelers
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland: AFC AJAX & Manchester United
Favoriete trainer: Louis van Gaal: echt zo’n fantastische arrogante trainer, heb ik nog nooit gezien.
Favoriete eten/drinken: Gebakken aardappelen met biefstuk of gewoon de hollandse stampot.
Favoriete kledingmerk: Adidas, Nike, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Jack & Jones
Favoriete muzieksmaak: Nederhop
Favoriete film/televisie: Fast & The Furious / Studio sport
Profvoetballer of..?: Het is nooit te laat om alsnog ontdekt te worden.
Doelstelling Vesterhavs cup: 1e plaats



Van der Ploeg:
Jens heeft zich dit seizoen enorm ontwikkeld. Jens is met zijn geringe lengte nergens bang voor en klapt vol in alle duels. Jens heeft ook een neusje voor de goal en weet altijd net op het juiste moment op te duiken voor een Jensie (intikker). In het strafschopgebied kan hij ook nog eens bij dode spelmomenten vreselijk irritant zijn voor de keeper van de tegenstander.

"Ik vind alles wat ongezond is, is lekker"

Geboortejaar: 1996
Positie: Rechts/linkshalf
Rugnummer: 12
Favoriete been: Rechts
Voetbalschoenen: Puma (geel)
Bijnaam: Jensie
Look a like: -
Specialiteit: Goaltjes meepikken (altijd op de juiste plek staan)
Bij SV Marum sinds: De F’jes
Hoogtepunt bij SV Marum:
Het internationale toernooi in België van vorig jaar. Je bent een heel weekend met voetbal bezig en het is heel gezellig.
Dieptepunt bij SV Marum:
Het verlies met penalty’s in de finale van het Gorredijk-toernooi in D1
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld:
Dit elftal, ik kan met iedereen goed opschieten en wel spelen goed voetbal met elkaar
Toekomst bij SV Marum:
Het eerste halen, of er zou een andere club moeten komen die twee klasses hoger speelt bijvoorbeeld.
Zaterdag of zondag: Maakt mij niet uit, ga ik dan pas bekijken.
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Dirk Kuijt en Ron Vlaar: Ze geven beide nooit op en gaan altijd voorop in de strijd
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
Feyenoord en Liverpool FC: Clubs waar Dirk Kuijt heeft gespeeld en nu speelt.
Favoriete trainer: Bert van Marwijk: Hij blijft altijd rustig en zorgt nooit voor opschudding.
Favoriete eten/drinken: Alles wat ongezond is, haha!
Favoriete kledingmerk: Van alles, maakt mij niet zoveel uit.
Favoriete muzieksmaak: Dance
Favoriete film/televisie: GOAL!!
Profvoetballer of..?:
Iets met sport in het buitenland. Bijvoorbeeld sportleraar voor kinderen in arme landen
Doelstelling Vesterhavs cup: 1e, en niks anders!



Dijkstra:
Ewoud, Dit seizoen overgekomen van SVMH en na een gewenningsfase raakt hij steeds beter in zijn vel. Hij maakt dit seizoen al de nodige stapjes vooruit en zal de komende seizoenen sterk gaan groeien. Het is niet makkelijk om in een team te komen waar bepaalde jongens al jaren met elkaar voetballen. Ewoud heeft bewezen dat het kan als je maar zo’n instelling hebt als hem. Marum moet trots zijn dat zulke spelers voor de club willen voetballen.

"Cristiano Ronaldo is de koning van het kappen en schieten"

Geboortejaar: 1996
Positie: Rechts/linkshalf
Rugnummer: 13
Favoriete been: Rechts
Voetbalschoenen: Nike
Bijnaam: Stoute Ewoud
Look a like: -
Specialiteit: Teamspeler
Bij SV Marum sinds: Dit seizoen, overgekomen van SVMH.
Hoogtepunt bij SV Marum: Mijn goal tegen Grijpskerk, een volley.
Dieptepunt bij SV Marum: Ik speel helaas nog niet lang genoeg bij SV Marum op dit te hebben.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld: C1 (ook enige team).
Toekomst bij SV Marum: Het eerste halen.
Zaterdag of zondag: Zaterdag
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Cristiano Ronaldo: Hij is de koning in kappen en schieten.
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
FC Groningen: omdat ik natuurlijk ook zelf uit Groningen kom.
Bayern münchen: dat vind ik zo'n goeie club, omdat ik vind dat ze heel zelfverzekerd overkomen en ze mooi overzichterlijk voetbal spelen.
Favoriete trainer: Guus hiddink
Favoriete eten/drinken: Stampot boerenkool en Cassis
Favoriete kledingmerk: Verschillend
Favoriete muzieksmaak: Hip -Hop
Favoriete film/televisie: Films van Stefen Segeal en natuurlijk Voetbal International.
Profvoetballer of..?: Nog geen idee, sowieso iets met sport.
Doelstelling Vesterhavs cup: 1e natuurlijk!

AANVALLERS:



D. Swieringa:
Dennis Swieringa, heeft alles in zich om een totale voetballer te zijn. Wanneer er een bepaalde angst in zijn spel verdwijnt gaat hij nog velen doen verbazen. Je ziet gelijk dat hij altijd met een bal bezig is geweest. Daarbij komt dat het een jongen is die voorop gaat in het teambelang. De ideale teamspeler.

“Ik was eerst voor Feyenoord, maar mijn opa heeft me overgehaald”

Geboortejaar: 1995
Positie: Spits, links of rechts voor
Rugnummer: 11
Favoriete been: Rechts
Voetbalschoenen: Adidas T-unit zwart/geel
Bijnaam: -
Look a like: Jesper Grønkjær (FC Kopenhagen)
Specialiteit: Techniek, voetballend vermogen, inzicht
Bij SV Marum sinds: Sinds de F’jes, F6
Hoogtepunt bij SV Marum:
België, het is sowieso al leuk als je naar een internationaal toernooi gaat, we hebben daar niet echt goed gepresteerd maar wel leuk gehad.
Dieptepunt bij SV Marum: heb ik niet echt.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld:
E2 en de C1 van dit seizoen. Met de E2 zijn we kampioen geworden. En nu hebben we een leuk team met leuke begeleiders.
Toekomst bij SV Marum: Proberen in het eerste te komen
Zaterdag of zondag: Zaterdag, ik heb altijd op zaterdag gespeeld en ik wil dat dat zo blijft.
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Eyong Enoh: Veroverd altijd de bal en heeft een goed overzicht
Arshavin: Zijn acties zijn doelgericht
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
Ajax: Gewoon een goede club. Ik was eerst voor Feyenoord maar mijn opa heeft me overgehaald.
Arsenal FC: Speelt altijd goed voetbal
Favoriete trainer: Louis van Gaal, hij uit zijn mening altijd zoals die is.
Favoriete eten/drinken: Bloemkool, sinas en cola
Favoriete kledingmerk: Maakt me niet zoveel uit.
Favoriete muzieksmaak: Ik hou er niet zoveel van.
Favoriete film/televisie: Voetbal International en Eredivisie live
Profvoetballer of..?: Als het kan, ik wil sowieso iets in de sport gaan doen.
Doelstelling Vesterhavs Cup: Winnen natuurlijk!



Jonkman:
Jorrit, IJzersterk met de rug naar de goal. Heeft een geweldig schot en ziet het spelletje goed. Door zijn sterke lichaamsbouw is hij moeilijk van de bal te krijgen en daarom een uitstekend aanspeelpunt. Jorrit heeft ook veel scorend vermogen en kan daarom ook moeiteloos in de spits, waar niet zijn voorkeur naar uitgaat. In de 16 meter is hij dodelijk.

“Ik wil lol en plezier hebben, en op het eind een feest”

Geboortejaar: 1996
Positie: Spits/aanvallende middenvelder
Rugnummer: 9
Favoriete been: Ik kan met beide benen, rechts is mijn favoriet
Voetbalschoenen: Nike Laser T90 Groen, Rood, Zwart
Bijnaam: Jorrito
Look a like: Kim Källström
Specialiteit: Aanspeelpunt, overzicht, vlammend schot
Bij SV Marum sinds: In 2004 ben ik overgekomen van De Wilperboys
Hoogtepunt bij SV Marum: Eerste kampioenschap met E2 met een spannend slot.
Dieptepunt bij SV Marum: Last van groeipijn bij mijn knie in het 1e jaar van de D’s.
Leukste elftal waarin ik heb gespeeld: D1 vorig jaar leuke sfeer met die jongens.
Toekomst bij SV Marum:
De Jeugd doorbrengen en ik weet niet hoe hoog marum later speelt. De 2e klasse zou wel erg mooi zijn en daarna kijk ik pas verder.
Zaterdag of zondag: Als ik bij Marum blijf dan kies ik waarschijnlijk voor zondag.
Favoriete voetballer binnen-en buitenland:
Zlatan Ibrahimovic: hij voetbalt zo makkelijk en dat is zo mooi om te zien.
David Villa: De manier hoe hij voetbalt en scoort is schitterend.
Favoriete voetbalclub binnen- en buitenland:
Ajax: Toen ik werd geboren was mijn vader alleen maar over ajax aan het praten en toen ik wat ouder werd kreeg ik een band met de club.
Everton: Het is een fantastische club met een mooie sfeer.
Favoriete trainer: Pep Guardiola kijk dan hoe Barcelona draait en hoe enthousiast die man is.
Favoriete eten/drinken: Boerenkool , melk ,cola
Favoriete kledingmerk: Nike, Adidas
Favoriete muzieksmaak: Rap/Pop
Favoriete film/televisie: 24
Profvoetballer of..?: Profvoetballer natuurlijk, anders zie ik het wel.
Doelstelling Vesterhavs cup:
We moeten met zijn allen de inzet tonen die we hebben en voor die cup willen gaan. Natuurlijk is het ook voor de lol, maar het lijkt me geweldig om daar te winnen. Ik wil Lol, plezier , en een feest hebben op het eind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten